یکی از دلایلش میتونه این باشه که چون به همراه لوگو یک حسی هم همزمان در مخاطب ایجاد میشه، کمپانی ها نمیخوان با پیچیده به نمایش گذاشتن لوگوشون ، حس پیچیدگی رو در مخاطب ایجاد کنن. با ساده بودن لوگو ، حس مرموز نبودن و صادق بودن هم در نگاه اول به مخاطب منتقل میشه.
Perfect
thank you for your attention
آی بی ام اوایلش بهتر بود ولی بقیه پیشرفت کردن
هرچی به حال نزدیک میشیم لوگو ها ساده تر میشند
Ba inke etelaate mardom rafte rafte bishtar mishe va mitunan maniye logoharo befahman chera logoha sadetar mishan!!!!
یکی از دلایلش میتونه این باشه که چون به همراه لوگو یک حسی هم همزمان در مخاطب ایجاد میشه، کمپانی ها نمیخوان با پیچیده به نمایش گذاشتن لوگوشون ، حس پیچیدگی رو در مخاطب ایجاد کنن. با ساده بودن لوگو ، حس مرموز نبودن و صادق بودن هم در نگاه اول به مخاطب منتقل میشه.
Nice, I really like the latest logo of Pepsi
thanks, yeah that’s the cool one